Så kom dagen...

... dagen då en elev hittade min blogg. På en lektion dessutom! Min lektion :) De arbetade med projekt och hade de bärbara datorerna och det surfades lite på olika bloggar. På ett eller annat sätt kom det fram att fröken minsann hade en blogg och sedan satt de där några stycken och läste flitigt om mina tankar och funderingar. Märklig känsla, lite roligt men även lite läskigt. Jag lovade att hälsa till dem, så här Hugo, JN, JP och L får ni en hälsning. Vad kan jag skriva om nu då? När jag vet att mina kära elever är här och gluttar... Att jag smet från jobbet 20 min tidigare för att hinna tvätta fönster hemma innan jag ska hämta Noah? Att jag vill skolka och rymma från allt ansvar i några dagar och bara ha roligt, resa till någon häftig storstad kanske? Att solen och värmen gör mig alldeles lycklig med vårkänslor som värsta 15-åringen emellanåt :) Vi får väl se hur långt ryktet sprider sig och vad responsen blir. Ska tvätta klart mina fönster nu och sen ladda för favoritpasset på Sats, äntligen träning igen. Våriga kramar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Aj, aj - tänk på förra gången :). Och vem skulle inte vilja rymma ett tag? Kram

2011-03-23 @ 17:24:40
Postat av: Hugo

Wiiiiiie! :D Jag är kung som hitta din blogg johanna!:D hihi :D

Postat av: Sanna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2012-03-18 @ 19:14:18
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback