Underbart sportlov!

Sitter med en kopp te i soffan och summerar veckan som gått. Lillhjärtat sover fortfarande efter en sen men härlig Mello kväll med familjen Fridner. Vilka underbara dagar vi har haft, mycket utelek på hemmaplan men även i Humlegården och Kronobergsparken samt Mulle Mecks lekpark som var en hit. Vi har träffat vänner och vi har spontant tagit dagarna som det kommit. Jag har tränat en hel del och skrattat och känt mig stark. Solen har tittat fram och vårkänslorna börjar så smått komma :)

Nu börjar söndagsångesten komma smygandes lite... Alla uppsatser jag tänkt rätta men inte hunnit/prioriterat ligger kvar i väskan. De nya planeringarna och projekten som ska göras har jag inte ägnat en tanke. Men är det lov ska man vila och det har jag banne mig gjort. Känt mig gladare än på länge så det är härliga tider! Nu väntar leklandet och sen lite jobb på Mini. Härkommer lite bilder som visar upp en del av allt roligt vi gjort i veckan.

Fantastiskt fint väder för alla duktiga Vasaloppsåkare idag! Puss & Kram!

Buskillarna
Sol i Humlegården
Trött liten polis
Sötnosen Alva
Mulle Meck parken
Noah kör brandbil


Kommentarer
Postat av: Erika

Men å vilken fin bild på killarna. Kan du inte maila över ngr till mig från den eftermiddagen :)

kram

2011-03-07 @ 11:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback