Vårkänslor

Underbart att vakna med solen i ansiktet. Drar medvetet inte för persiennerna på kvällarna för jag vill ha ljuset och vakna till det. Idag är vi lite sena, försovit oss faktiskt. Men som tur är har jag inga lektioner idag då eleverna är på PRAO. Så vi äter frukost i lugn och ro här hemma och stressar inte upp oss. Jag har riktiga vårkänslor i kroppen idag :) Den absolut bästa årstiden är på ingång, helt fantastiskt skönt! Så himla skönt att vara pigg och må bra också då helgen varit riktigt tuff. Det var schlagerfest på schemat och den här tjejen gick all in kan man lugnt säga. Tur att min kära syster och hennes pojkvän hade bättre koll och tog hand om mig. Kul var det i alla fall, tills det sa stopp. Men bara glömma och gå vidare och skratta åt det som andra berättar att jag tydligen gjorde :) Idag väntar box och bio med fina vännerna. Life is good! Önskar alla en riktigt härlig dag, kramis!

Systrarna Sisters


Kommentarer
Postat av: Monkan

Mmmmm visst är det härligt ute nu!!! Kul med schlagerfest & lite för mycket alkohol en kväll skadar ingen, huvudsaken man har kul... :)

Kram & ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback