Det bidde VAB

Det bidde så trots allt... Pigg liten kille om vartannat men ack så snorig och han sov tre timmar mitt på dan, så vi gjorde rätt i att stanna hemma helt klart. Imorgon är planen att vi ska till jobb och dagis men vi får se. Ingen idé att ta något för givet! Jag snörvlar som bara den också, men i mitt fall är det pollen. Ögonen rinner och jag känner mig seg. Vet dock att medicinen gör mig så sjukt trött så jag avstår helst. Ett varmt bad istället, det löser det mesta :) Mysig och effektiv dag, fix och trix och ett efterlängtat samtal med de bästa i England ♥ På fredag ska jag äntligen träffa de gamla kollegorna från butiken i Täby C inne i huvudstaden. Vi har alltid lika kul och det är så enkelt att ta vid där vi lämnade sist, vi ses kanske 2 ggr om året eller så. God mat, vin och gamla minnen. Sedan blir det nog vidare utgång eller drink någonstans med vännen Malin. We will see, take care! Kiss and Cuddles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback