Redan inne i maj

1:a maj idag och det känns nästan lite overkligt faktiskt. Tiden flyger förbi, vardagar som helger! Drygt två veckor kvar till Grekland och lata dagar vid poolen och havet. All inclusive utan en tanke på vad man ska laga för middag eller behöva handla, me like! Löparskorna ska med och jag hoppas på några turer på stranden med bra musik och egen tid. Sprang i fredags tack vare två söta elever som var lite barnvakt i närheten av spåret. 4,5 km blev det och trots att det var lite tungt, åtminstone andra varvet, var känslan av lite egen tid en fredageftermiddag obetalbar. Fågelkvittret, porlande bäcken, vinden i håret, solen som letade sig fram mellan trädtopparna och doften av vår/sommar... Underbart!  Nu tuff vecka på ingång, utv.samtal varje dag och de allra sista omdömena att skriva. Hoppas bara nu att lillhjärtat inte är på väg och bli sjuk? Han har varit lite hängig och gnällig idag och somnade i min famn i badkaret nu ikväll. Det har aldrg hänt. Han var lite varm men svårt att veta om det berodde på badet eller annat. Bar in honom i sängen och håller nu tummarna! Nu ska jag förbereda veckans samtal och leka lite med min nya bebis, min nya mobil :) Puss!

Min lilla vilde



Kommentarer
Postat av: Monkan

Vilken tjusig tröja han har på sig... :) Hoppas han håller sig frisk nu!

Kram kram

2011-05-01 @ 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback