Tröttmössa

Herregud vad trött jag är just nu! Känns som om jag ska somna efter lunchen och en sväng på eftermiddagen. Pollen eller medicinen? Började med den häromkvällen, var så illa tvungen! Men med rätt inställning kommer man långt. Har så galna elever på skolan så idag har deras tokiga påhitt och allt skratt gett mig energi så jag överlevt. Massor av utv.samtal nu, det är roligt men blir sena dagar. Möte ikväll med innebandyn nere på Ullis. Vi får se hur många från damerna som kommer ner... Hoppas att jag inte är den enda, lättare om man är fler och ska återberätta för resten sen. Många som har åsikter också och gnällt en hel del, bra om alla vore där då tänker jag. Information, tydliget och engagemang är viktiga grejer :) Busy girl this week! Längtar efter mys med lillhjärtat, tror vi ska ha en sådan helkväll imorgon. Hoppar nog Sats och bara myser... På fredag ska han ju sova hos mormor då jag ska träffa bästa Kello/Pagelle tjejerna... Vi får se, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback