Vacaciones

Så var det dags! En vecka med familjen i Grekland, semester! Jag har nog inte riktigt fattat än att vi faktiskt ska åka. Väskan är mer eller mindre färdigpackad, lite småsaker kvar bara. Det mesta är undanjobbat och fixat. Jag har koll på läget! Lillhjärtats feber verkar vara borta också så nu är vi definitivt redo för sol, bad och bus med nära och kära. Vädret såg lovande ut då jag kikade också, men man vet ju aldrig förstås! Spännande och se hur det kommer gå att hålla sig borta från blogg, facebook, mail osv... Läskigt vad man blivit "beroende" av dessa medier/forum. Men jag ska verkligen försöka :) Lägger upp lite bilder från veckan som varit och önskar er en fantastisk vecka här hemma i Sverige!

För att det ska bli lite action här på bloggen då jag är borta kan ni väl gå in under kommentarer och skriva vem du är och hur vi känner varandra, om vi känner varandra :) Vill du inte avslöja dig helt så skriv en rad ändå. Tror aldrig att ni kommer över 30-strecket. En utmaning alltså... Tror rekordet ligger där någonstans och det var då lillhjärtat föddes. Ha det bäst alla fina, pussar och kramar!

"Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv"
Sören Kirkegaard

Så kan man också titta på TV
Trött liten sötnöt
Kul fotojobb


Kommentarer
Postat av: Monkan

Jag börjar då... :) Ja vi känner ju varann från bandyn a long time ago!

Ha en underbar semester nu (jag e avis)! Kram

Postat av: Frida

Jag heter Frida, och du är min systeryster! Puss

2011-05-17 @ 09:41:51
URL: http://fridaheerman.blogg.se/
Postat av: Ullis

Måste bara börja med: Shit, vilken snygg bild på dig! :-)



Å vi känner ju varann från Grana, bästa grannen ever.. saknar dig härute nu!

Ha en underbar semester, det är ni värda!

Stor kram

2011-05-17 @ 12:56:13
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: Gissa vem? ;)

Ja men jag funderade just på om vi känner varandra genom innebandy eller genom Josse?? Kanske genom Josse först tror jag, sen blev jag tvungen o dras med dig i innebandylaget också! ;)



Hoppas ni får en grymt bra resa! Kramar från världens bästa! ;D

2011-05-17 @ 13:56:57
Postat av: Sofia

Vi känner varandra från den tid vi jobbade tillsammans på Protelma 2001. Åh vilken supersnygg bild på dig i inlägget, i vilket syfte är den tagen? Ser helproffsig ut... Ses nästa vecka!

2011-05-17 @ 16:43:32
Postat av: tessan

Din gammla innebandykompis och nu gymkompis :-)



Önskar er en jättetrevlig resa! Passa på å njut nu i solen!

kram

2011-05-17 @ 21:48:41
Postat av: Linda R

We go waaaay back!!! Det började på smedis skolgård.... Ha det så skönt på semestern!!!

2011-05-18 @ 11:16:39
Postat av: Elin Ö

Va businesslike du såg ut på bilden! Så snygg! Vi känner varandra från Pagellotiden... Många härliga minnen från butiken! :)

2011-05-18 @ 16:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback