Första Advent

Söndags och adventsmys med sovmorgon, paketöppning, film, lite jobb, liten eftermiddagslur och så snart konsert. Melissa Horn på Cirkus om några timmar. Som jag längtat, älskar hennes texter! Sitter och rättar lite prov och gång på gång slår tanken mig. Den där tanken jag knappt vågar tänka längre. Sist jag gjorde det så krockade vi jag och lillhjärtat och hamnade på sjukhus. Men det kan inte vara meningen att man inte får slappna av och njuta till 100 %? För när jag sitter här och rättar mina prov och glosförhör, ser mina fina pyssla med sitt, känner jag en sådan lycka och harmoni. Livet är bra härligt just nu, sådär härligt att det känns för bra för att vara sant och allt jag egentligen önskar mig i julklapp är att det får fortsätta precis så. Snälla tomten, jag hoppas du läser min blogg :) Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback