Mysmorgon

Vi har tagit lite sovmorgon och njuter av att inte stressa. Det är vackert vinterfrostigt där ute och jag antar att det blir till att skrapa rutorna på bilen om ett litet tag. Ännu en morgon utan huvudvärk och det är så vansinnigt skönt. Kanske är det på väg att bli bättre nu äntligen? Igår var jag på jobbet och hälsade på och fixade lite. Saknar verkligen mina fina kollegor och alla goa barn. Det var kramkalas utan dess like och det värmde såklart i hjärtat! Har kommit igång med skrivandet här hemma igen, dock med en liten ny infallsvinkel och jädrar vad roligt och skönt det är att skriva. Jag kan sitta i timmar och det bästa av allt är att jag inte ens får ont i huvudet. Så snart har jag nog skrivit två böcker ;) Nu ska jag sätta lite fart här och lämna lillhjärtat mitt på dagis. Har inga vidare planer idag förutom lite hemmafix och det känns riktigt skönt. Slappardag med mysisar och raggsockor, me like! Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback