Saknar sommaren

Jag gillar verkligen våra fyra olika årstider men just nu, just idag saknar jag sommaren. Sitter under filten i soffan, fryser, huttrar och skriver lite men blir faktiskt illa berörd av det jag skriver om så tar en liten bloggpaus. Tänk hur livet kan ändra sig. Jag är så fruktansvärt tacksam och lycklig för det! Imorgon ska jag äntligen börja jobba igen, inga fler slöa sovmornar eller tupplurer i soffan. Håll nu tummarna för att min huvudvärk håller sig borta. Igår kom lillebror hem efter många månader borta i Egypten. Jättekul att ses igen och busa som vi alltid gör. Lillhjärtat hade en superkväll med morbror, underbart att se! Nu ska jag göra mig klar för en riktig pysseldag, det är adventskalendrar som ska fixas, adventsljusstakar att provpynta, IKEA, naprapaten, fika med lillebror och annat smått och gott. Ha en toppendag och kom ihåg, att aldrig ta någonting eller någon för givet. Aldrig någonsin. Lev här och nu! Puss & Kram

Älskade sommar


Kommentarer
Postat av: faster

Helt underbar bild,,titta på fingrarna vilken koncentration:-)

2011-11-25 @ 11:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback