Slöa dagar

Varken igår eller idag har det gjorts många knop. Mycket sova, mycket film i soffan och många kramar. Igår var det verkligen befogat efter en helnatt på stan med fantastiskt trevliga människor. Men idag vet jag inte riktigt... Det är ju huvudvärken som tar all energi men inte vill jag sova bort hela dagarna direkt. Imorgon ska jag försöka mig på lite akitivteter igen. Har i alla fall lekt lite med kameran idag. Hittat funktioner jag aldrig tagit mig tid att lära mig förut. Inga stora saker men en annan som är oteknisk till tusen blir glad för det lilla :) Nu ska jag lyssna klart på Eva Dahlgren på Spotify och mysa med lillhjärtat i soffan. Hoppas ni mår bra i höstrusket? Pussar & Kramar!

Min stora kille
Ibland fastnar man på bild

"The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched. They must be felt with the heart." Helen Keller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback