Sometimes good things...

... fall apart so better things can fall together. Kloka ord från en av mina elever... Bläddrar lite i deras arbeten och längtar till jobbet. Saknar barnen och mina kollegor! Huvudvärk idag igen och trots starka tabletter ger den sig inte, hur länge ska detta fortsätta? Poppar hög musik här hemma då det är en av få gånger jag inte känner av någonting. Just nu är det Adele på högsta volym, grymma låtar verkligen! Bara att tänka positivt, ta dagen som den kommer och aldrig ge upp... Have a great day out there!

Kommentarer
Postat av: Vän

Har du kollat ifall kotorna i nacken förflyttat sig? Inte helt ovanligt efter en bilolycka. Leta upp Dirk (tror inte han jobbar kvar på Sats?) å låt honom kolla, han känner på millimetern. Det kan göra otrolig skillnad. Det gjorde det för mig iaf. Dessförinnan gick jag med min huvudvärk i ett halvår. Och mot sån huvudvärk hjälper inga mediciner i världen, inte i långa loppet iaf.

Kram

2011-11-09 @ 08:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback