Busy days

Dagarna rusar förbi och det är vansinnigt mycket just nu. Nationella prov, projekt, omdömen, planeringar, lägenhetsfix och en hel del träning. Träningen är ett måste för att orka med tempot! Det är då jag andas och hittar kraft. Jag måste för rehabens skull också, nacken stelnar till av all stress och slarvar jag kommer huvudvärken direkt. Tur att jag har världens finaste som ger mig möjligheten att pussla ihop allt, du gör mig till en bättre människa ♥

Senaste inlägget slog bloggrekord med över 180 läsare. Det var faktiskt väldigt skönt att skriva. Lite som en sten som släppte. Tack för alla fina ord och kommentarer, de syns inte här i boggen men plingade till i andra forum. Kanske är det ett känsligt ämnen där läsare inte vill lägga sig eller ha en åsikt? Det måste man inte heller. Jag skriver för min skull!

Nu ska jag jobba vidare med hockeyn på i bakgrunden och med min kopp te. Njuta av lugnet då två små nybadade barn sussar sött i sina sängar. Sambon är på fix och trix humör i gamla lägenheten och jag bestämmer över hela soffan och fjärren. Men just det, jobba var det ju... Okej då! Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback