Jag kan andas

Det går nu... Att andas genom näsan utan att en hostattack ska skära igenom hela kroppen. Det är en underbar känsla av frihet! Det värker fortfarande i huvudet och nacken men jag börjar äntligen få kontakt med övriga kroppen. Detta har nog varit den värsta influensan någonsin. Jag kan inte minnas att jag varit så här dålig sen min havandeskapsförgiftning. Igår snurrade hela sovrummet så intensivt att jag var tvungen att lägga en blöt handduk över huvudet. Varenda kroppsdel värkte och jag ville bara försvinna. Det är en hemsk känsla! Ingen mat får man i sig heller då det kommer hostattacker varje gång koncentrationen går till något annat än att bara andas. Igår proppade jag i mig 14 olika tabletter, för värk, för magsår, för hyn och för att ingen bebis ska komma. Än i alla fall...  :) Kunde inte låta bli! 14 tabletter, det är inte okej. Less på alla piller, på alla åkommor och på att vara sjuk. Så fort den här flunsan är borta så ska den här fröken fokusera på sin kropp och hälsa en gång för alla. Rätt träning och rätt prioriteringar i stort. Jag vet ju precis vad som får mig att må bra och vad och vilka som är mina energitjuvar. Nyårslöftet är givet! Solen skiner därute och det verkar vara en vacker om än en blåsig vinterdag. Tror att jag ska fösa ut den här trötta kroppen för lite frisk luft, om så bara till brevlådan. Må gott och var tacksamma om ni är friska och krya. Det är allt som egentligen betyder något. Kram!

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig syrran! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback