Euphoria

Jag känner mig helt euforisk efter att ha slutat jobbet då det fortfarande var ljust ute. Jag hämtade lillhjärtat på dagis och hade tid att leka lite innan vi åkte hemåt. Solen var på väg ner då vi kom hem, alldeles varmt röd och vacker. Noah sa att den var fin :) Euphoria har jag lyssnat massor på idag också, sjukt bra låt av Loreen som jag tror blir en riktig hit. Min favorit hittills helt klart! Jag har haft en bra dag på jobbet, fått ett fint mail av en förälder, massor av tända ljus hemma och middagsfix sen ett pass på gymmet med svägerskan och så en bastu på det. Vardagen är rätt grym då saker och ting flyter på

Bilden är på Noah och hans syssling Sofia i England då vi var där för några veckor sen. Snart ska vi tillbaka och då ska jag få bli gudmor åt hennes söta lillebror Jacob. Känns stort och mysigt! Har verkligen en hel familj till där borta fulla av omtänksamhet och kärlek, så tacksam för det! Ha en fin måndag allihopa!

Sysslingarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback