Bloggkändisar

Sötisarna är med i bloggvärlden i sina fina onepiece de fick i julklapp. De hittade jag då jag surfade runt en kväll på nya bloggar och letade efter inspiration. Den här tjejen är riktigt duktig och är snabb på att svara och erbjuder fantastisk service. En perfekt present till era små juveler. Titta in här på hennes blogg för att se alla fina bilder. Jag blir så imponerad då folk är duktiga och brinner för sina intressen så jag ger mer än gärna lite reklam och lovord genom bloggvärlden. 

Det är faktiskt något speciellt med bloggvärlden, man hittar favoriter och fastnar i människoöden trots att man inte alls känner personerna. Vissa bloggar följer jag varje dag och andra läser jag någon gång i månaden. Jag följer både kändisars, totalt okändas, elevers och matbloggar. Jag har haft min egen blogg i fem, sex år och det är riktigt kul att gå tillbaka och läsa och kika på bilderna. Men varför bloggar jag då? 

Jag bloggar för att det ger mig mening på något sätt. Jag bloggar för att det är kreativt och för att jag älskar att skriva. Jag bloggar för att jag har mängder av idéer. Jag bloggar mig ur tystnaden. Jag bloggar mig in i kommunikationen. Jag bloggar … för att du läser mig ;) Puss & Kram!

Sötnosar i Onepiece


Kommentarer
Postat av: Maria Emilsdotter

Sötnosar! Jätte fina onepiece ska oxå beställa en sån där till freja.Jag hade helt glömt bort men nu blev jag påmind,tack:)

2012-01-10 @ 21:00:42
Postat av: Faster

JA, och jag hoppas du fortsätter i det oändliga. :-))

2012-01-11 @ 08:47:57
Postat av: josse sjöberg

Å jag följer din blogg!=) Så fortsätt med det du gör, för du gör det himla bra=) Det är både inspirerande och facinerande med att få följa människors olika öden och resor genom livet.. Å man blir varm i hjärtat av att få läsa om allt gott som händer dig och allt gott du gör för andra.. För du förtjänar verkligen allting som lycka innebär!

kramar

2012-01-11 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback