Busy busy

Det är mycket på agendan nu och det är intensiva dagar. England närmar sig med stormsteg, längtar! En massa utvecklingssamtal ska planeras. Lektionsplaneringar ska göras. Träningen är i full gång och jag försöker fokusera på både rehab och styrka. En hel del annat är också på gång som upptar min tid, både trevligheter och mindre trevliga "måste" saker. Men tar det senare ;)

Har förresten hört att man kan köpa semlor nu, det är bland det bästa jag vet. Måste nog bli en sån till helgen tror jag... Nu ska här laddas för grymmaste passet på Sats, crosstraining. Ville bara kika in och kolla lite, extremt många besökare igår men få kommentarer. Tjuvkikare där :) But that's the beauty with blogging, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback