If you are brave to say goodbye...

... life will reward you with a new hello. Så är det ju och det vet jag såklart! Men det har inte varit lätta dagar med en massa farväl till elever, föräldrar och kollegor. Det går liksom inte att förbereda sig. De barn och ungdomar man träffar mer än sin familj där hemma emellanåt kommer inte längre vara en del av ens vardag. Livet går vidare men det känns tomt och det har varit många tårar. Jag vet att mitt beslut är rätt och jag är väldigt förväntansfull och nyfiken på allt det nya, men samtidigt lite ledsen. Det är många tankar som far runt i huvudet och jag har ett extremt behov av att skriva. Men jag har tappat lite av bloggandet... Jag vill skriva men jag vet inte längre om det är viktigt att alla kan läsa det jag skriver, eller om jag faktiskt kanske ska göra som min farmor alltid gjorde. Skriva en liten rad varje dag i en dagbok. Jag bläddrade i en av hennes häromdagen då jag fick flera av dem efter att hon gått bort. Som jag saknar dig farmor, din värme och omtanke

Här kommer lite blandade favoritbilder från senaste tiden. Nu ska jag krypa ner i soffan med min fina och bara mysa. På måndag väntar spännande resa till Manchester, Bolton och London med nya jobbet. Man måste våga för att vinna och eftersom jag älskar att vinna ska jag helt enkelt börja våga mer. Puss & Kram!

Magnolia
Mys med min fina
En favoritplats


Kommentarer
Postat av: Mon

Tjusiga bilder!! Och lycka till nu med nya jobbat & de små barnen... Ha en härlig sommar så får vi se om vi kan få till en dejt (jag har semester 9 juli-20 aug)!

Stor Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback